Η Πρώτη Ύλη είναι μια εταιρία η οποία εξειδικεύεται στα συστήματα σκίασης εσωτερικών χώρων και στα υφάσματα κουρτινών και επίπλωσης.
Σκοπός μας δεν είναι απλά η πώληση προϊόντων. Στοράκια και υφάσματα μπορεί ο καθένας να βρει παντού.
Πρωταρχικός μας σκοπός είναι η παροχή εξειδικευμένης γνώσης για το κάθε παράθυρο σας.
Στην Πρώτη Ύλη αντιμετωπίζουμε τον χώρο σας, σαν να ήταν δικός μας.
Θέλουμε αρχικά το τελικό αποτέλεσμα να είναι τεχνικά άρτιο, και εν συνεχεία, αισθητικά άψογο σύμφωνα με το ιδιαίτερο γούστο του κάθε πελάτη.
Οι άνθρωποι της Πρώτης Ύλης είμαστε εδώ, για να κάνουμε την κάθε αγορά σας να αξίζει πολλά χαμόγελα!
Βεβαίως! Είμαστε στην διάθεσή σας, για να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση, παράπονο ή απορία, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω ηλ. ταχυδρομείου. Όταν επικοινωνήσετε μαζί μας, θα σας παραπέμψουμε άμεσα σε ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, που θα αναλάβει τις ερωτήσεις ή την παραγγελία σας, απο την αρχική σας απορία μέχρι την τελική επίλυση του εκάστοτε ζητήματος.
Έχετε 2 επιλογές αποπληρωμής:
Με απευθείας έμβασμα σε οποιονδήποτε από τους διαθέσιμους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Παρακαλούμε ελέγξτε τις συνεργαζόμενες τράπεζες στο σχετικό τμήμα και επιλέξτε αυτήν της προτίμησής σας.
Μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας . Συνεργαζόμαστε με την τράπεζα Πειραιώς. Η πληρωμή σας διευθετείται αποκλειστικά από εκεί.
Η παραγγελία σας, μπορεί να γίνει γρήγορα και εύκολα μέσα απο την ιστοσελίδα μας. Απλά, προσθέσθε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο Καλάθι αγορών, και πάτε στο Ταμείο (Checkout). Αφού μας δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και να περιμένετε τα πολυπόθητα καινούρια σας αντικείμενα!
Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για ουδεμία φθορά ή ζημιά των προϊόντων της παραγγελίας σας κατά την μεταφορά τους.
Σε περίπτωση που αντιληφθείτε φθορές στην συσκευασία του προϊόντος κατά την παράδοσή του από την μεταφορική εταιρία, ΜΗΝ το παραλάβετε, και ΜΗΝ υπογράψετε για την παραλαβή. Για οποιαδήποτε ζημία κατά την μεταφορά είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η μεταφορική εταιρία. Ενημερώστε μας άμεσα και θα φροντίσουμε εμείς για την αντικατάσταση των φθαρμένων προϊόντων της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση υπογραφής της φορτωτικής - παραλαβής, η εταιρία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για ζημιές κατά την μεταφορά των προϊόντων.
Κλικάρετε το εικονίδιο με το ανθρωπάκι πάνω δεξιά στην οθόνη. Κλικάρετε το "Χάσατε τον κωδικό σας;" και θα σας ζητηθεί να δηλώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Κλικάρετε στο "Υποβολή" και θα σας σταλεί email με έναν σύνδεσμο που θα σας επιτρέπει να αλλάξετε τον κωδικό σας. Εάν συναντήσετε δυσκολία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@proti-yli.gr
Η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα των μελών μας, είναι η μέγιστη προτεραιότητά μας. Τα προσωπικά σας δεδομένα, ουδέποτε θα πωληθούν ή θα μεταβιβασθούν σε τρίτους. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε τις σελίδες μας Ασφάλεια και Πολιτική Απορρήτου.
Βεβαίως και μπορείτε!
Ελπίζουμε πως οι σελίδες μας για Συχνές Ερωτήσεις και Βοήθεια να σας παρέχουν τις επιθυμητές απαντήσεις στα ερωτήματά σας, παρόλα αυτά, μη διστάζετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά στο +30 (2) 313051757 σύμφωνα με το ωράριο καταστημάτων, ή στο info@proti-yli.gr
Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για λεπτομέρειες περί ακύρωσης προϊόντων.
Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για λεπτομέρειες περί επιστροφής προϊόντων.
Χρειαζόμαστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, για να σας στείλουμε σημαντικές και χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν την παραγγελία σας, συμπεριλαμβανομένων της επιβεβαίωσης και των στοιχείων αποστολής των δεμάτων. Εάν δεν υποβάλετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, δεν θα είσθε σε θέση να κάνετε παραγγελία.
Κάθε παραγγελία που αποστέλλουμε, συνοδεύεται με φορολογική απόδειξη. Χρειάζεστε το παραστατικό αυτό σε περίπτωση επιστροφής αντικειμένου.