0,00 0
Καλάθι

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

0,00 0
Καλάθι

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Αποστολές – Έξοδα

Έξοδα Αποστολής Για Ελλάδα

Από την στιγμή που θα επιλέξετε τα προϊόντα σας στο καλάθι αγορών και προχωρήσετε στο επόμενο βήμα, το σύστημα θα υπολογίσει το κόστος μεταφορικών.

  • Για προϊόντα μικρού όγκου, όπως ταπετσαρίες, εξαρτήματα σιδηροδρόμων, γαντζάκια κουρτινών, στηρίγματα κτλ, όλες οι αποστολές εκτελούνται με τις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ, και η αναγραφόμενη χρέωση μεταφορικών αφορά όλες τις περιοχές της Ελληνικής Επικράτειας.
  • Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα μεγάλου όγκου, όπως περσίδες & στόρια, πτυσσόμενες πόρτες, αντικουνουπικές σίτες κτλ.η αποστολή τους εκτελείται με μεταφορική εταιρία. Ισχύουν οι αναγραφόμενες χρεώσεις μεταφορικών για όλες τις μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας, καθώς και για τις παρακάτω πόλεις της Νησιωτικής Ελλάδας.

Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά, Άγιος Νικόλαος, Ρόδος, Κέρκυρα

Για όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδος, Ηπειρωτικές ή Νησιωτικές, ορεινές ή δυσπρόσιτες, που είναι απαραίτητη η μεταφόρτωση της παραγγελίας σας σε νέα μεταφορική εταιρία, ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον κόστος μεταφορικών το οποίο επιβαρύνεται ο αγοραστής.

  • Ο αγοραστής μπορεί πάντα να επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», ώστε να μην χρεωθεί κόστος μεταφορικών και στη συνέχεια να στείλει για την παραλαβή της παραγγελίας την επιθυμητή από αυτόν μεταφορική εταιρία, αναλαμβάνοντας το αντίστοιχο κόστος μεταφορικών προς αυτήν.
  • Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλεφωνικά στο: +30 (2) 313 051757  ή ηλεκτρονικά στο: info@proti-yli.gr

Έξοδα Αποστολής εκτός Ελλάδας:

Αφού έχετε επιλέξει τα προϊόντα σας, ζητήστε προσφορά για έξοδα αποστολής στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Τηλεφωνικά στο: +30 (2) 313 051757  ή ηλεκτρονικά στο: info@proti-yli.gr

Παράδοση - Παραλαβή

Σε όλα τα προϊόντα που μπορούν να αγοραστούν ηλεκτρονικά από το κατάστημά μας αναγράφεται και η διαθεσιμότητα τους σε εργάσιμες ημέρες. Ο χρόνος ξεκινάει από την στιγμή της πληρωμής της παραγγελίας σας είτε με πιστωτική / χρεωστική κάρτα, είτε με τραπεζική κατάθεση.

Σε ελάχιστες περιπτώσεις, ο χρόνος παραλαβής μπορεί να επηρεασθεί από εξωγενείς παράγοντες, πέραν του ελέγχου μας. Βλ. Άρθρο 6.10 για τις υποχρεώσεις μας σε τέτοια περίπτωση.

Η παράδοση ολοκληρώνεται όταν παραδοθούν τα προϊόντα στην δοθείσα από εσάς διεύθυνση και τα προϊόντα θα είναι υπ’ ευθύνη σας από τούδε και στο εξής. 
Τα προϊόντα σας ανήκουν, από τη στιγμή που έχουμε λάβει πληρωμή όλου του ποσού, καθώς και των εκάστοτε χρεώσεων μεταφοράς.

Ακύρωση

Εάν χάσουμε την προθεσμία των 30 ημερών, για οποιοδήποτε προϊόν, τότε μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας άμεσα, εάν ισχύουν οποιαδήποτε από τα παρακάτω:

α) αρνηθήκαμε να παραδώσουμε τα προϊόντα
β) η παράδοση εντός προθεσμίας ήταν απαραίτητη (αναλογιζόμενοι κάθε σχετική περίσταση) ή
γ) μας αναφέρατε προτού δεχτούμε την παραγγελία σας, ότι η παράδοση εντός προθεσμίας ήταν απαραίτητη.

  • Εάν δεν επιθυμείτε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να μας δώσετε νέα προθεσμία για παράδοση που να είναι λογική και μπορείτε να ακυρώσετε εάν δεν παραδώσουμε εντός της νέας προθεσμίας.
  • Εάν ακυρώσετε την παραγγελία σας λόγω καθυστερημένης αποστολής, μπορείτε να το κάνετε μερικώς ή ολικώς, εφόσον όμως ο διαχωρισμός των μερών της παραγγελίας δεν υποτιμά αισθητά την συνολική της αξία. Εάν τα προϊόντα σας έχουν παραδοθεί, θα πρέπει να μας τα επιστρέψετε ή να μας επιτρέψετε να τα συλλέξουμε εμείς σε δική μας χρέωση. Μετά την ακύρωση, θα σας επιστρέψουμε όσα ποσά μας έχετε πληρώσει για τα ακυρωμένα προϊόντα και την αποστολή τους.

Για κάθε επιλογή αποστολής:

Κάθε παραγγελία χρεώνεται ξεχωριστά. Εάν μόνο ένα τμήμα της παραγγελίας σας είναι διαθέσιμο, θα αποστείλουμε μόνο τα αντικείμενα που είναι σε στοκ και θα ακυρώσουμε αυτά που είναι εκτός. Δεν θα χρεωθείτε για οτιδήποτε δεν σας στείλουμε. Ενώ μπορούμε να αποστείλουμε στην διεύθυνση εργασίας σας, θυμηθείτε ότι αυτές οι αποστολές αργούν λίγο περισσότερο. Να είστε όμως βέβαιοι ότι κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για την συντομότερη παραλαβή τους.

Γεγονότα πέραν του ελέγχου μας:

6.1. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι ή υπόλογοι για οποιαδήποτε αδυναμία λειτουργίας μας ή για οποιαδήποτε  καθυστέρηση στις υποχρεώσεις μας που προκλήθηκε από καταστάσεις εκτός του ελέγχου μας.

Τα γεγονότα πέραν του ελέγχου μας καθορίζονται στο άρθρο 6.2.

6.2. Γεγονός  πέραν του ελέγχου μας σημαίνει κάθε πράξη ή γεγονός πέραν του λογικού μας ελέγχου, συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμούς απεργίες, αποκλεισμούς, ή άλλες βιομηχανικές δράσεις τρίτων, εμφύλιο, εξέγερση, εισβολή, τρομοκρατική ενέργεια, πόλεμο (είτε ανακηρυχτεί είτε όχι), ή εξυπηρέτηση ή προετοιμασία πολέμου ,πυρκαγιά, έκρηξη, πλημμύρα, σεισμό, ακραία καιρικά φαινόμενα, υποχώρηση, επιδημία ή άλλη φυσική καταστροφή, ή αποτυχία των δημοσίων ή ιδιωτικών δικτύων τηλεπικοινωνίας, ή αδυναμία χρήσης σιδηροδρόμων, αεροσκαφών, αυτοκινούμενης μεταφοράς ή άλλων μέσων μαζικής ή ιδιωτικής μεταφοράς.
6.3. Στην περίπτωση που προκύπτει γεγονός πέραν του ελέγχου μας, που επηρεάζει την λειτουργία μας ή τις συμβολαιακές μας υποχρεώσεις,
 α) θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.
 β) οι συμβολαιακές μας υποχρεώσεις θα ανασταλούν και ο χρόνος εκτέλεσης των υποχρεώσεών μας θα παραταθεί καθ’ όλη την διάρκεια των γεγονότων. Εάν κάποιο γεγονός εκτός του ελέγχου μας επηρεάσει την παράδοση των προϊόντων μας σε εσάς, θα κανονίσουμε νέα ημερομηνία παράδοσης μετά το πέρας του γεγονότος αυτού.
6.4. Μπορείτε να ακυρώσετε ένα συμβόλαιο που έχει επηρεαστεί από γεγονός πέραν του ελέγχου μας και που συνεχίζεται για πάνω από 30 ημέρες. Για την ακύρωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Εάν ακυρώσετε, θα πρέπει να επιστρέψετε (με δικό σας κόστος), όποια σχετικά προϊόντα έχετε ήδη λάβει και θα σας επιστρέψουμε το ποσό αγοράς, καθώς και τα έξοδα αποστολής.

Φθορές κατά την μεταφορά

Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για ουδεμία φθορά ή ζημιά των προϊόντων της παραγγελίας σας κατά την μεταφορά τους.

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε φθορές στην συσκευασία του προϊόντος κατά την παράδοσή του από την μεταφορική εταιρία, ΜΗΝ το παραλάβετε, και ΜΗΝ υπογράψετε για την παραλαβή. Για οποιαδήποτε ζημία κατά την μεταφορά είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η μεταφορική εταιρία. Ενημερώστε μας άμεσα και θα φροντίσουμε εμείς για την αντικατάσταση των φθαρμένων προϊόντων της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση υπογραφής της φορτωτικής - παραλαβής, η εταιρία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για ζημιές κατά την μεταφορά των προϊόντων.

 

 

© 2024 Proti-Yli. All Rights Reserved
| Development by

ΦΙΛΤΡΑ

ΤΙΜΗ

ΤΙΜΗ

Αναζήτηση

Αναζήτηση

ΠΡΟΪΟΝΤΑ