Επιστροφές


Επιστροφές προϊόντων και χρημάτων

1.  Εάν είσθε καταναλωτής, έχετε το νόμιμο δικαίωμα από τη νομοθεσία περί Συμβολαίων Καταναλωτών 2013, να ακυρώσετε οποιοδήποτε συμβόλαιο (παρ. 5.9) κατά την περίοδο που αναφέρεται στο άρθρο. Αυτό σημαίνει ότι κατά την εν λόγω περίοδο, εάν αλλάξετε γνώμη ή αποφασίσετε ότι δεν θέλετε να κρατήσετε ή να παραλάβετε κάποιο προϊόν για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε να μας ειδοποιήσετε και να παραλάβετε επιστροφή χρημάτων.

2. Μπορείτε να προβείτε σε επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερών, με την ίδια μεταφορική εταιρεία που σας τα παρέδωσε, αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι
α) Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε
β) Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του. Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα για το εν λόγω πρόβλημα.
γ) Αλλάξατε γνώμη για το προϊόν που παραλάβατε

3. Παρόλα αυτά και για ευνόητους λόγους, το δικαίωμα αυτό της ακύρωσης, δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

α) Για όλα τα μη τυποποιημένα προϊόντα όπως π.χ. κουρτίνες, περσίδες, κουνουπιέρες, κουβερλί, παπλώματα, κτλ.
β) Για όλα τα προϊόντα τα οποία κατασκευάστηκαν κατά ειδική παραγγελία σας
γ) Οποιαδήποτε προϊόντα αναμιγνύονται αδιαχώριστα με άλλα αντικείμενα μετά την παράδοσή τους.

4. Το νομικό σας δικαίωμα προς ακύρωση συμβολαίου ξεκινά από την ημερομηνία επιβεβαίωσης αποστολής (ημερομηνία που σας στείλαμε e-mail επιβεβαιώνοντας αποδοχή της παραγγελίας σας), όπου είναι ο χρόνος δημιουργίας του μεταξύ μας συμβολαίου και ισχύει για 14 ημέρες.

5. Για να ακυρώσετε ένα συμβόλαιο, πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας. Ο ευκολότερος τρόπος να το κάνετε, είναι να στείλετε e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών στο info@proti-yli.gr ή να τηλεφωνήσετε στο +30 (2) 313 051757 Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 08:30 και 20:30 και Σάββατο 09:00-14:30. Μπορείτε επίσης να γράψετε στην διεύθυνση: Πρώτη Ύλη, Εξυπηρέτηση Πελατών, Βούλγαρη 71, , Θεσσαλονίκη, 54249, Ελλάς.  Εάν μας στέλνετε  email ή επιστολή, παρακαλούμε συμπεριλάβετε λεπτομέρειες επί της παραγγελίας σας, ώστε να διευκολυνθεί η ταυτοποίησή της. Εάν στέλνετε ειδοποίηση ακύρωσης με e-mail ή ταχυδρομείο, η ακύρωσή σας ισχύει από την ημερομηνία αποστολής του  e-mail ή της σφραγίδας ταχυδρομείου. Για παράδειγμα, θα είστε έγκαιροι εάν ταχυδρομήσετε την επιστολή σας την τελευταία μέρα της περιόδου ακύρωσης ή μας στείλετε  e-mail πριν τα μεσάνυχτα αυτής της μέρας.

6.  Εάν ακυρώσετε το συμβόλαιό σας, εμείς θα:

α) σας επιστρέψουμε την πληρωμένη τιμή του προϊόντος. Βασική προϋπόθεση για να γίνει δεκτή μια επιστροφή, είναι τα προϊόντα να είναι άθικτα και αχρησιμοποίητα, δηλαδή να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Σημειώστε ότι σε περίπτωση που δεν συντρέχουν τα παραπάνω, είμαστε υποχρεωμένοι από το νόμο να μειώσουμε ή να αρνηθούμε την επιστροφή, αντανακλώντας οποιαδήποτε ελάττωση στην αξία του προϊόντος , εάν έχει προκληθεί από την δική σας χρήση με τρόπο που δεν θα ενέκρινε ένα κατάστημα. 
β) επιστρέψουμε το κόστος μεταφορικών που πληρώσατε για τις περιπτώσεις 2 α) και 2 β). Παρόλα αυτά, κατά το νόμο, η μέγιστη επιστροφή χρημάτων, θα είναι το κόστος μεταφορικών της φθηνότερης μεθόδου αποστολής που προσφέρουμε (δεδομένου ότι αυτός είναι ο πιο διαδεδομένος και αποδεκτός τρόπος). Για παράδειγμα, εάν προσφέρουμε μεταφορά προϊόντος σε 3-5 μέρες με κάποιο κόστος αλλά επιλέξετε να το παραλάβετε σε 24 ώρες με μεγαλύτερο κόστος, τότε σας επιστρέφουμε το ποσό που θα πληρώνατε εάν είχατε επιλέξει την φθηνότερη μέθοδο.
γ) σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών.

7.  Η επιστροφή σας θα γίνει στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά αλλά στην περίπτωση μερικής επιστροφής, διατηρούμε το δικαίωμα να αποστείλουμε επιταγή ή μετρητά.  Εάν η κάρτα σας λήξει πριν την περίοδο επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε για να μας δώσετε τα στοιχεία της νέας σας κάρτας.

8. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, αυτά θα αποστέλλονται από εσάς πάντα μαζί με τα παραστατικά της εταιρίας μας που τα συνοδεύουν. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν δύναται να γίνει αποδεκτή.

9. Κανονισμοί Καταναλωτικών Συμβολαίων 2013

Η νομοθεσία αυτή σας προσφέρει τα παρακάτω δικαιώματα ακύρωσης για αγορές από τηλεφώνου ή online :
Μπορείτε να ακυρώσετε το συμβόλαιό σας, μόνο κατά το διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των αγαθών ή υπηρεσιών.
Το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για προϊόντα που φτιάχτηκαν αποκλειστικά για εσάς κατά ειδική παραγγελία ή λόγω της φύσεώς τους δεν μπορούν να επιστραφούν, ή ενδέχεται να φθαρούν ή να λήξουν άμεσα.
Εάν θέλετε να ακυρώσετε παραγγελία, θα πρέπει να κρατήσετε τα αγαθά υπό την απόλυτη προστασία σας.
Για να ακυρώσετε, θα πρέπει να μας ενημερώσετε με ξεκάθαρη δήλωση, συμπεριλαμβάνοντας λεπτομέρειες του ονόματός σας, της διεύθυνσης σας, της παραγγελίας που επιθυμείτε να ακυρώσετε και εί δυνατόν, του τηλεφώνου και της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
Μπορείτε να ακυρώσετε επικοινωνώντας μαζί μας: 

Δευτέρα - Παρασκευή: 08:30-20:30 και Σάββατο: 09:00-14:30,

τηλεφωνικά στο: 231 3 051757  

ηλεκτρονικά στο: info@proti-yli.gr 

ή γραπτά στο "Πρώτη Ύλη, Εξυπηρέτηση Πελατών, Βούλγαρη 71, Θεσσαλονίκη, 54249, Ελλάς".
Εάν ακυρώσετε, θα πρέπει με δικό σας κόστος να επιστρέψετε τα αγαθά, σε διάστημα 14 ημερών από την ακύρωση και εμείς θα σας επιστρέψουμε (με την μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική συναλλαγή)  το ποσό που σχετίζεται με τα προς ακύρωση προϊόντα. Αυτό περικλείει το κόστος μεταφοράς (εκτός του επιπλέον κόστους που προκύπτει από την επιλογή παράδοσης άλλης από την προβλεπόμενη και φθηνότερη μέθοδο).
Ενδέχεται να μειώσουμε το ποσό επιστροφής για απώλεια αξίας των παρεχόμενων προϊόντων, εάν η απώλεια είναι απόρροια δικής σας κακής μεταχείρισης . θα κάνουμε την επιστροφή το αργότερο σε 14 ημέρες από την ημέρα που θα λάβουμε από εσάς οποιοδήποτε προϊόν.

Connect With Us

Copyright πρώτη ύλη - rights reserved

close
loading...